نوشته شده توسط : فریدون احدی

معرفی وبلاگ به موتورهای جستجوگر

فهرست شدن مطالب وبلاگ شما در موتورهای جستجوگر در نهایت باعث افزایش بازدیدکنندگان وبلاگ  خواهد شد. در ادامه نحوه معرفی وبلاگ به سه موتور جستجوگر مطرح و محبوب که قابلیت جستجو در محتوای فارسی را دارند شرح داده خواهد شد.
Google     Yahoo!             


بقیه مطلب در ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریدون احدی

نقل قول:
تا چند روز پيش آركانزاس تنها يكی از ايالت‌های آمريكا بود، اما 2حادثه عجيب شهرت اين شهر را صدچندان كرد و مردمش را حيران و متعجب. قضيه از اين قرار بود كه در يكی از شهر‌های كوچك اين ايالت درست در اولين روز سال جديد ميلادی باران گرفت! نكته عجيبش اينجا بود كه چيزی كه از آسمان باريدن گرفته بود ...


چند ساعت بیشتر نگذشته بود كه خیابان‌های این شهر مملو از 5000 پرنده توكای بال قرمز بود. پس از آن بود كه گمانه زنی در مورد علت این اتفاق آغاز شد. عده‌ای هوای نامساعد را دلیل این اتفاق می‌دانستند و گروهی دیگر ساده‌انگارانه معتقدند بودند همه آنها به صورت گروهی دست به خودكشی زده‌اند. برخی از مقامات نیز آتش بازی‌های سال نو را دلیل مرگ این پرندگان می‌دانستند. جالب این‌كه همه این پرندگان در مسافتی با شعاع 2 كیلومتر بر زمین افتادند و خارج از این محدوده هیچ پرنده مرده‌ای پیدا نشد.
اما هنوز مردم متعجب و هاج و واج مانده بودند و رسانه‌ها هم سرگرم پیدا كردن خبر جدید بودند كه دومین اتفاق آب پاكی را روی دست مردم این ایالت ریخت تا این بار نه مردم و مسوولان كه فیلمنامه‌نویسان هالیوودی روانه شهر «بیب» آركانزاس شوند تا نیاز به فسفر سوزاندن برای خلق چنین سوژه‌هایی نباشند. قضیه از این قرار بود كه درست 3 روز پس از این اتفاق در رودخانه‌ای در 20 كیلومتری این شهر لاشه 100 هزار ماهی روی آب پیدا شد. دوباره گمانه زنی‌ها آغاز شد. « آلودگی محیط زیست»، «گرم شدن زمین» یا نشانه‌های پایان جهان؟! نكته جالب در این اتفاق نیز این بود كه تمام این 100 هزار ماهی مرده از یك نوع بودند.
حالا هر كسی را در این شهر كوچك ببینید از شما می‌پرسد حادثه چیست؟


:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریدون احدی

QuickCommentRoyal |  | ۱٫۴۵ MB

از اونجایی که با تغییرات جدید بلاگفا تمامی اسپمر ها از کار افتادند امروز اسپمری رو براتون قرار میدیم که کاملاً کار میکنه و کرک شده هست

برای دانلود به ادامه مطلب برو




:: بازدید از این مطلب : 824
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریدون احدی
Pagerank به معنای رتبه صفحه است و در اصل امتیازی است که گوگل برای هر صفحه وب قائل میشود . برای دیدن رتبه صفحات یک سایت میتوانید تولبار گوگل را دانلود و روی IE خود نصب کنید تا به محض ورود به هر صفحه ای امتیاز آن صفحه را روی نوار ابزار گوگل مشاهده کنید .


تئوری عملکرد PageRank :

امتیاز بندی صفحات به این صورت است که یک لینک از یک صفحه وب به یک صفحه دیگر که در یک سایت دیگر است به معنای یک امتیاز مثبت برای صفحه مقصد حساب میشود . چون وب مسترها لینک سایت هایی را در سایت خود قرار میدهند که فکر میکنند برای بازدید کنندگان سایتشان جالب و با ارزش باشد . گوگل از تعداد این لینک های ورودی به صفحات سایت های دیگر ، برای قضاوت درباره امتیاز دهی به آنها و نیز مرتب کردن آنها در هنگام جستجو در گوگل استفاده کرد . برای مشاهده لینک های ورودی به سایت خود میتوانید جمله link:http://www.yourURL.com را در گوگل وارد کنید تا لیست سایت هایی که به شما لینک داده اند را مشاهده کنید . البته هنوز گوگل تمامی لینک های ورودی به سایت را نشان نمی دهد .

PageRank

 

 

PageRank چگونه محاسبه میشود :

راحت ترین سخن درباره محاسبه اش اینه که PageRank با استفاده از اشتراک گرفتن تمامی لینک های ورودی به سایت شما محاسبه میشود . البته این موضوع اکیدا صحیح نیست ، چون گوگل لینک های داخلی را هم در محاسبه شریک میکند . همچنین رتبه PageRank صفحه ای که به شما لینک داده هم ، در بالا بردن رتبه سایت شما موثر است . بعلاوه تعداد لینک های خارجی که در صفحه مبدا وجود دارد نیز در رتبه سایت مقصد تاثیر دارد .  بطور عمومی ۸۵% از رتبه سایت مبدا همراه با لینک به سایت مقصد ارسال میشود . پس یک صفحه وب با پیج رنک ۵ و فقط با یک لینک خارجی در صفحه اش( که همان لینک سایت شماست)  باید ۸۵% از اعتبار رتبه ۵ را برای صفحه ای که به آن لینکیده ارسال کند .

ولی در واقع هیچ صفحه ای فقط یک لینک ندارد – به یاد آورید که لینک های داخلی هم اغلب اوقات در محاسبه بحساب می آیند – پس میزان پیج رنک ارسالی عبارت است از ۸۵% از پیج رنک همان صفحه تقسیم بر تعداد لینک های خارجی .

سوالی که اینجا مطرح میشه اینه که تفاوت رتبه های پیج رنک چقدر است و مثلا رتبه ۴ با ۵ چقدر تفاوت داره ؟ چیزی که معلومه اینه که اعداد گوگل در پیج رنک فقط یک عدد ثابت نیستند و نشان دهنده یه بازه عددی هستند . بنابر این تمام پیج رنک های ۵ با هم مساوی نیستند .طبق جدول زیر رتبه ۶ ممکن است فقط یک درجه از ۵ بیشتر باشو و ممکن است فقط کمی از ۷ کمتر باشد:

Page Rank Calculation

 

PR

Start

End

Median

Median

Links

Links

Links

Links

Range

Range

Value

PR Passed

 for PR5

 for PR6

 for PR7

 for PR8

 

۱

۶

۳۰

۱۸

۰٫۳۰

۱۶,۸۰۳

۹۲,۴۱۴

۵۰۸,۲۷۷

۲,۷۹۵,۵۲۲

۲

۳۰

۱۶۴

۹۷

۱٫۶۵

۳,۰۵۵

۱۶,۸۰۳

۹۲,۴۱۴

۵۰۸,۲۷۷

۳

۱۶۶

۹۰۰

۵۳۳

۹٫۰۶

۵۵۵

۳,۰۵۵

۱۶,۸۰۳

۹۲,۴۱۴

۴

۹۱۵

۴,۹۴۸

۲,۹۳۱

۴۹٫۸۳

۱۰۱

۵۵۵

۳,۰۵۵

۱۶,۸۰۳

۵

۵,۰۳۳

۲۷,۲۱۳

۱۶,۱۲۳

۲۷۴

۱۸٫۳۶۲

۱۰۱

۵۵۵

۳,۰۵۵

۶

۲۷,۶۸۱

۱۴۹,۶۷۰

۸۸,۶۷۵

۱,۵۰۷

۳٫۳۳۹

۱۸٫۳۶۲

۱۰۰٫۹۹۲

۵۵۵٫۴۵۶

۷

۱۵۲,۲۴۴

۸۲۳,۱۸۶

۴۸۷,۷۱۵

۸,۲۹۱

۰٫۶۰۷

۳٫۳۳۹

۱۸٫۳۶۲

۱۰۰٫۹۹۲

۸

۸۳۷,۳۳۹

۴,۵۲۷,۵۲۲

۲,۶۸۲,۴۳۱

۴۵,۶۰۱

۰٫۱۱۰

۰٫۶۰۷

۳٫۳۳۹

۱۸٫۳۶۲

۹

۴,۶۰۵,۳۶۷

۲۴,۹۰۱,۳۷۲

۱۴,۷۵۳,۳۶۹

۲۵۰,۸۰۷

۰٫۰۲۰۱

۰٫۱۱۰

۰٫۶۰۷

۳٫۳۳۹

۱۰

۲۵,۳۲۹,۵۱۶

۱۳۶,۹۵۷,۵۴۳

۸۱,۱۴۳,۵۳۰

۱,۳۷۹,۴۴۰

۰٫۰۰۳۶

۰٫۰۲۰

۰٫۱۱۰

۰٫۶۰۷

 

 

 

Assumption: 85% of median value passed

Assumption: 50 links per page average




:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریدون احدی
همواره به خاطر داشته باشید که روشهای گوناگونی برای طراحی وب سایت وجود دارد و روش فوق تنها یکی از روشهای موجود میباشد و به هیچ عنوان بهترین یا برترین آنها نمیباشد :

در طراحی قالب سایت بهتر است مراحل زیر را قبل از اینکه سراغ Photoshop بروید خود را برای طراحی قالب آماده کنید در نظر بگیرید :

برای دیدن مطلب به ادامه مطلب برو ......



:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریدون احدی

طبق آمارها فقط تعداد معدودی ازافراد در موردSEO و اهمیت آن برای طراحان ، برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب اطلاع دارند.اگر شما جزو ان دسته از افرادی هستید که هیچ گونه اطلاعاتی در موردSEO ندارید و نمی دانید که SEO چگونه میتواند به شما کمک کند پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را به دقت بخوانید.این مقاله یک راهنماست برای طراحان و توسعه دهندگان وب که میخواهند بدانند چگونه می توانند وب سایت و یا وبلاگی بسازند که به راحتی توسط موتورهای جستجو شناخته شود و یا چگونه وب سایت ویا وبلاگ را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنند. چرا باید در مورد SEO بدانیم ؟

* SEO فقط یک روش برای فروش بیشتر و یا بازدید بیشترنیست ، بلکهSEO برای یک طراح و یا یک توسعه دهنده وب یک وظیفه و مسئولیت است و دانستن آن ضروریست. * اگر وب سایت شما یک وب سایت استاندارد سازی شده برای موتورهای جستجو نباشد شما تعداد بسیاری از بازدید کننده ها را از دست خواهید داد زیرا تعداد معدودی از افراد با نوشتن نام وب سایت شما درAddress Bar به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند. موتورهای جستجو تنها راه شناساندن وب سایت شما در فضای مجازیست. * SEO یک ارزش افزوده است.شما میتوانید امتیازات بدست آورده را در معرض فروش قرار دهید.
در ابتدا ، یک موتور جستجو چگونه کار می کند؟ در ابتدا نگاهی می اندازیم به موتورهای جستجو بر پایهCrawler و یا جنبنده. هردو موتور جستجویYahoo و google که از بزرگترین موتورهای جستجو می باشند بر پایه Crawler کار میکنند.هر موتور جستجو یک برنامه که جستجوگر و یا عنکبوت نامیده می شود دارد که وب را می کاود.هدف اصلی از وجود یک جستجوگر جستجو کردن صفحات وب ، خواندن و دسته بندی کردن مطالب و دنبال کردن اتصالات (link ) خارجی و داخلی می باشد.Spider ویا جستجو گر تمامی اطلاعات گرد آوری شده و طبقه بندی شده در مورد هر صفحه وب را دریک پایگاه اطلاعات که Index نامیده می شود ذخیره می کند. این جستجو گر با توجه به اهمیت هر صفحه وب در بازه های زمانی مختلف به آن صفحه سر می زند و اطلاعات موجود در Index را بروز رسانی می کند.

شغل شما بهینه سازی برای موتورهای جستجو!
هر کدام از موتورهای جستجو راه و روش متعلق به خودشان را در دسته بندی و مرتب کردن وب سایتها دارند.دانستن اینکه چه فاکتورهایی می توانند بر این راه وروش (Algorithm ) تاثیرداشته باشند میتواند در موقعیت شما درصفحه نمایش نتیجه موتورهای جستجو تاثیر مطلوبی داشته باشد .

SEO دارای دو شاخه می باشد : بخش داخلی و بخش خارجی
* بخش داخلی : منظور از بخش داخلی ابزارها و اعمالی هستند که شما می توانید بر روی وب سایتتان اعمال کنید مانند کدهای html ، کلمات کلیدی و لینکهای داخلی و در کل ساختار وب سایت. * بخش خارجی : منظور از بخش خارجی ابزارها و قسمتهایی از وب سایت هستند که شما کنترل کمتری بر روی آنها دارید مانند این که چه تعداد لینک به وب سایت شما وجود دارد. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که مهمترین قسمت کار شما به عنوان یک بهینه ساز صفحات وب بخش داخلی وب سایت میباشد به این دلیل که اگر شما طراحی زیبا و مطالب با ارزشی در داخل وب سایت خود داشته باشید لینکها به وب سایت شما سرازیر خواهد شد بدون اینکه شما هیچ عملی انجام دهید.
۹ اشتباه در SEO
* صفحات بیهوده
این اشتباه بارها و بارها در بسیاری از وب سایت ها دیده میشود.به اینصورت که در صفحه اصلی یک تصویر بسیار بزرگ قرار داده شده است و لینکی که روی آن نوشته شده برای ورود به سایت اینجا را کلیک کنید و در حالت بدتر این که این لینک در یک انیمیشن Flash قرار دارد.و حال اینکه این لینک هیچگاه توسط جستجو گر موتورهای جستجو دنبال نخواهد شد.در واقع شما یک اشتباه بزرگ را مرتکب شده اید.صفحه اصلی و یا Index و به عبارت دیگر HomePage شما به طور قطع یکی از مهمترین صفحات وب سایت شما می باشد و بارها و بارها توسط جستجوگرهای موتورهای جستجو بررسی میشود . اگر در صفحه اصلی ساختار مناسبی از لینکهای داخلی برای دنبال کردن توسط جستجوگرهای موتورهای جستجو وجود نداشته باشد لینکهای داخلی وب سایت شما توسط موتورهای جستجو شناخته نخواهد شد.در کمترین حالت صفحه اصلی شما باید شامل لینکهایی به صفحات اصلی وب سایت و کلمات کلیدی در مورد محتوای وب سایت باشد.

* منوهای Flash
بسیاری از طراحان برای زیبایی وب سایت خود از منوهایی استفاده می کنند که توسط Flash ساخته شده است.ولی دانستن این نکته بسیار با اهمیت است که این منوها فقط می توانند از نظر زیبایی به وب سایت شما کمک کنند و لینکهای موجود در آن توسط جستجوگرهای موتورهای جستجو دنبال نمی شود.

* مطالب موجود در تصاویر و انیمیشن ها
یک جستجو گر وب نمیتواند موضوع تصویر و یا کلمات و مطالب موجود در تصاویر و یا انیمیشنFlash را تشخیص دهد و بخواند . خیلی از طراحان و برنامه نویسان مرتکب این اشتباه میشوند و مطالب مهم و کلمات کلیدی در مورد محتوای وب سایت خود را در داخل این تصاویر و انیمیشن ها قرار می دهند.

* استفاده بیش از حد از تکنولوژی Ajax
بسیاری از برنامه نویسان و طراحان سعی میکنند بازدید کننده را با استفاده بیش از حد از تکنولوژی های Ajax تحت تاثیر قرار دهند ولی آیا می دانید که این یک اشتباه بزرگ در SEO می باشد.دلیل این موضوع این است که صفحات و مطالب در Ajax به صورت پویا بارگذاری و Load می شوند و این مطالب و صفحات توسط جستجو گرهای موتورهای جستجو قابل طبقه بندی و خواندن نیستند . یکی دیگر از اشکالات تکنولوژی Ajax این است که بازدید کننده نمیتواند صفحه مورد نظر خود را برای بازدید کنندگان دیگر ارسال کند.

۵/ استفاده از زیر شاخه ها
بسیاری از طراحا ن بنا به دلایلی علاقه دارند بعضی از صفحات را در زیر شاخه ها قرار دهند و یا اینکه شاخه اصلی صفحات را تغییر دهند . تغییر شاخه اصلی صفحات شما باعث از دست رفتن تعداد زیادی از لینکهای متصل به وب سایت شما خواهد شد.

۶/ لینکها
در بسیاری از وب سایتها مطمئنا مشاهده کرده اید که از کلمات click here و یا more و در وب سایتهای فارسی از ”ادامه” و یا “بیشتر” برای لینکها استفاده میشود. باید بدانید که استفاده از این کلمات برای لینک به صفحات دیگر بسیار نا مناسب است. اگر شما می خواهید که وب سایت شما در مورد موضوعی خاص از اهمیت بیشتری در موتورهای جستجو قرار بگیرد از این موضوعات در کلماتی که برای لینک به صفحات دیگر استفاده می شود بهره بگیرید.به طور مثال به جای کلمه “بیشتر” از ترکیب این کلمه و موضوع آن لینک استفاده کنید .

“مطالب بیشتر در مورد + موضوع مورد نظر ”
ذکر این نکته لازم است که هرگز از کلمات یکسان برای اتصال به صفحات و موضوعات دیگر استفاده نکنید و سعی کنید این کلمات متفاوت باشد زیرا در نظر موتورهای جستجو لینکهایی با کلمات یکسان دارای مطالب یکسان هستند و دنبال نمیشوند.

۷/ Title ها
* Title های یکسان و مشابه صفحات.
بسیاری از طراحان و برنامه نویسان وب از Title های مشابهی در سراسر صفحات خود استفاده میکنند. این برای موتورهای جستجو بدین معناست که تمامی صفحات دارای یک موضوع مشابه هستند.این اشتباهی بسیار بزرگ در طراحی یک وب سایت است.بنابرین سعی کنید از موضوعات هر صفحه در Title آن صفحه استفاده کنید تا نتیجه بهتری در موتورهای جستجو داشته باشید.اگر می خواهید نام وب سایت شما در Title تما می صفحات باشد از ترکیب نام وب سایت و موضوع آن صفحه استفاده کنید.

” نام وب سایت | موضوع و عنوان صفحه “
* تعداد زیاد حروف استفاده شده در Title .
بسیاری از طراحان و برنامه نویسان از جملات بلند و کلمات بسیار برای Title استفاده می کنند. باید این نکته را بدانید که در صفحه نمایش موتورهای جستجو برای معرفی وب سایت شما از محتویات Title صفحات استفاده می شود و شما فقط میتوانید از ۶۵ حرف برای Title صفحات خود استفاده کنید تعداد حروف بیشتر توسط موتور جستجو حذف خواهد شد.

* استفاده از کلمات مشابه در یک Title .
اشتباه متداول دیگری که طراحان و برنامه نویسان انجام می دهند استفاده از کلمات مشابه در Title صفحات وب است. به نظر آنها استفاده بیش از حد از یک کلمه خاص باعث می شود که موتور جستجو صفحه آنها را در مورد آن کلمه خاص در موقعیت بالاتری قرار دهد ولی آنها سخت در اشتباهند زیرا موتورهای جستجو این صفحات را به عنوان صفحات هرز شناسایی می کنند. بنابر این سعی کنید از کلمات متفاوتی در Title یک صفحه وب استفاده کنید.

* توضیحات تصاویر
همانطور که می دانید با رفتن موس روی تصاویر توضیحاتی هر چند کوتاه در مورد آن تصویر نمایش داده میشود. این پنجره موسوم به Alt نقش مهمی در مورد شناسایی موضوع این تصاویر در موتورهای جستجو دارد. اشتباهی که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان وب انجام می دهند این است که این توضیحات را برای تصاویر و لینکها نادیده می گیرند . یک موتور جستجو تصویر استفاده شده در وب سایت شما را نخواهد دید و موضوع ان را تشخیص نخواهد داد مگر اینکه شما با استفاده از این ابزار توضیحاتی در مورد آن تصویر بدهید.

* لینکهای نا مناسب
یک لینک مناسب لینکی است که در ان از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع آن لینک استفاده شده است و این تاثیر زیادی در نتیجه جستجو خواهد داشت به طور مثال :
Example of Friendly URL: domain.com/page-title
Example of Dynamic URL: domain.com/?p=12356



:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریدون احدی

خوب شما قبلا باید مقاله شماره یک رو خونده باشید تا در اینجا بهتر نتیجه بگیرید. بیشتر از این منتظرتان نمیگذارم و مقاله رو شروع میکنم. امیدوارم تا ادامه مطلب با ما همراه باشید.

۱- سایتتان بروز باشد

هدف شما از راه اندازی یک وب سایت چه بوده؟ آیا غیر از ارائه ی محصول یا یک سرویس و یا موارد مشابه بوده است؟ پس لزوم بروز رسانی سایت شما اینجا مشخص می شود . زیرا خدمات ، سرویس ها ، مطالب و … همیشه در حال بروز رسانی میلی ثانیه ای هستند و اگر شما در این بروزرسانی ها عقب بمانید بازی را باخته اید! دقت کنید که باید بروز باشید. حتی اگر سایت شما به گونه ای است که یک سرویس ثابت را ارائه میدهد باید به مرور امکانات آن سرویس را بهبود بخشید و یا در ظاهر سایت خود تنوع ایجاد کنید. اگر یادتان باشد در بخش قبلی گفتم که اصولا ایرانی ها سایت های ساده و زیبا را دوست دارند و به ظاهر سایت در مرحله اول بازدید یک سایت خیلی اهمیت میدهند. خودتان اینطور نیستید؟

۲- اگر سایت های رقیب شما زیاد هستند

فرض را بر این میگیریم که سایتی با محتوای دانلود نرم افزار دارید. خوب تا اینجا همه چیز خوب است اما هیچ میدانید با تایپ کلمه دانلود نرم افزار به تعداد ۷,۸۴۰,۰۰۰ نتیجه در گوگل یافت میشود؟ یعنی چه ؟ معلوم است ! رقبای شما بسیار بیشتر از آنی هستند که فکرش را میکنید! فت میلیون و هشت صد هزار رقیب! و هر روز به ان افزوده هم میشود! البته اگر بیشتر این نتایج سایت های رها شده ی دوره تیرکمان شاه هستند! اما چیزی که برای شما مهم است این است که باید در این لیست در تاپ ترین نتایج باشید. اما چگونه؟

احتمالا فکر میکنید که باید جادویی در کار باشد ولی اینطور نیست. برای اینکه شما از رقبایتان پیش بیفتید چند نکته بسیار ساده را باید رعایت کنید:

- الف) چیزی متفاوت عرضه کنید. شاید خودتان هم متوجه شده باشید که بیش از ۸۰ درصد از سایت های دانلود نرم افزار مطالبشان دقیقا یکی است! با کمی تغییر در زمان انتشار مطلب و عکس مطلب!
- ب) انچه عرضه میکنید سالم باشد! بسیار دیده شده که مدیر سایت ها خودشان اصلا نرم افزاری که برای دانلود قرار داده شده را تست نمیکنند! واقعا زجر آور است اگر کاربری با سرعت لاک پشتی اینترنت در ایران یک فایل ۳۰ مگابایت را دانلود کند و آن فایل خراب باشد و کار نکند! یک لحظه خودتان را جای این فرد بگذارید چه حسی دارید؟

- ج) شیوه نگرارشی یکسان داشته باشید! یعنی یک مطلبتان رسمی و یک مطلبان خودمانی نوشته نشود! همه را به یک سبک بنویسید تا اعتماد کاربرانتان را جلب کنید. این مورد بسیار مهم است و نتیجه بخشی ان بسیار سریع

-د) پشتیبانی بدهید. اگر سایت شما بهترین هم باشد ولی پشتیبانی از کاربران خود نکنید به شما قول میدهم هیچ گاه و هیچ گاه پیشرفت نمیکنید.

۳ - میزبان خوب داشته باشید!

بسیار دیده ام که چه سایت های خوبی به دلیل میزبانی بد (هاستینگ) از بین رفته و نامی ازشان باقی نمانده است! اولین قدم های راه اندازی سایت شما انتخاب دامین خوب به نام خودتان و انتخاب میزبان مناسب است.

یک توصیه کلی : سعی کنید هنگام خرید هاست قرار داد کتبی بگیرید.

با توجه به نیاز سایتتان باید هاست بگیرید و منابع مورد نیاز سایتتان باید تامین شود.

آپ تایم و ماندگاری سرور شما باید بالا باشد! از هاستینگ ها گارانتی آپ تایم بخواهید

و چند مورد دیگر هم می ماند که در روزهای آی تی برای شما خواهم گفت



:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریدون احدی


برای دانلود به ادامه مطلب برو ..



:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریدون احدی

تو رو خدا یه نظر بدبد بابا .......


:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فریدون احدی

برای دیدن مطالب به قسمت موضوعات برو .....


:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()